C++ Course Logo
ԱՆՎՃԱՐ ՄԻԱՆԱԼ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻՆTelegram
Օգտագործելով Gx կեռնելը, մենք բազմապատկում ենք պիկսելից ձախ գտնվող գույների արժեքները բացասական թվերով, աջ գտնվողները՝ դրական թվով և այդ թվերը գումարում ենք իրար։ Եթե պիկսելից ձախ գտնվող գույները շատ չեն տարբերվում պիկսելից աջ գտնվող գույներից, ապա ստացած գումարը մոտ կլինի 0-ին (բացասական թվերը կգումարվեն իրենց համարյա հավասար դրական թվերին)։ Սա նշանակում է, որ այս կետում գույների կտրուկ փոփոխություն տեղի չունի և, որ այս պիկսելը դժվար թե հանդիսանա ինչ-որ օբյեկտի եզր։ Այդ պատճառով մենք կներկենք պիկսելը «սև» -ին մոտ գույնով։
Օգտագործելով Gx կեռնելը, մենք բազմապատկում ենք պիկսելից ձախ գտնվող գույների արժեքները բացասական թվերով, աջ գտնվողները՝ դրական թվով և այդ թվերը գումարում ենք իրար։ Եթե պիկսելից ձախ գտնվող գույները շատ չեն տարբերվում պիկսելից աջ գտնվող գույներից, ապա ստացած գումարը մոտ կլինի 0-ին (բացասական թվերը կգումարվեն իրենց համարյա հավասար դրական թվերին)։ Սա նշանակում է, որ այս կետում գույների կտրուկ փոփոխություն տեղի չունի և, որ այս պիկսելը դժվար թե հանդիսանա ինչ-որ օբյեկտի եզր։ Այդ պատճառով մենք կներկենք պիկսելը «սև» -ին մոտ գույնով։