Գոյություն ունեն օբյեկտների հայտնաբերման
տարբեր ալգորիթմներ։ Այս խնդրում մենք կփորձենք իրականացնել «
Սոբել օպերատոր
» (Sobel operator) ալգորիթմը։ Ինչպես և «
Blur
» ֆիլտրի ալգորիթմը, Սոբել օպերատորը պիկսելի նոր արժեքը հաշվելիս, նույնպես օգտվում է իր անմիջական հարևաններից։ Այս ալգորիթմը պիկսելի յուրաքանչյուր գույնի համար հաշվում է երկու արժեք։ Առաջին արժեքը (այսուհետև կանվանենք
X
արժեք) հաշվում է տրված պիկսելի աջ և ձախ կողմերում գտնվող գույների տարբերությունը, երկրորդ արժեքը (այսուհետև կանվանենք
Y
արժեք)՝ վերևում և ներքևում գտնվող գույների տարբերությունը։ Այդ արժեքները հաշվելու համար, մենք կօգտվենք ստորև ներկայացված երկու`
Gx, Gy
մատրիցներից (գրականության մեջ այս մատրիցները ընդունված է անվանել կեռնելներ,
kernel
)։