C++ Course Logo
ԱՆՎՃԱՐ ՄԻԱՆԱԼ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻՆTelegram
Գոյություն ունեն օբյեկտների հայտնաբերման տարբեր ալգորիթմներ։ Այս խնդրում մենք կփորձենք իրականացնել «Սոբել օպերատոր» (Sobel operator) ալգորիթմը։ Ինչպես և «Blur» ֆիլտրի ալգորիթմը, Սոբել օպերատորը պիկսելի նոր արժեքը հաշվելիս, նույնպես օգտվում է իր անմիջական հարևաններից։ Այս ալգորիթմը պիկսելի յուրաքանչյուր գույնի համար հաշվում է երկու արժեք։ Առաջին արժեքը (այսուհետև կանվանենք X արժեք) հաշվում է տրված պիկսելի աջ և ձախ կողմերում գտնվող գույների տարբերությունը, երկրորդ արժեքը (այսուհետև կանվանենք Y արժեք)՝ վերևում և ներքևում գտնվող գույների տարբերությունը։ Այդ արժեքները հաշվելու համար, մենք կօգտվենք ստորև ներկայացված երկու` Gx, Gy մատրիցներից (գրականության մեջ այս մատրիցները ընդունված է անվանել կեռնելներ, kernel
Գոյություն ունեն օբյեկտների հայտնաբերման տարբեր ալգորիթմներ։ Այս խնդրում մենք կփորձենք իրականացնել «Սոբել օպերատոր» (Sobel operator) ալգորիթմը։ Ինչպես և «Blur» ֆիլտրի ալգորիթմը, Սոբել օպերատորը պիկսելի նոր արժեքը հաշվելիս, նույնպես օգտվում է իր անմիջական հարևաններից։ Այս ալգորիթմը պիկսելի յուրաքանչյուր գույնի համար հաշվում է երկու արժեք։ Առաջին արժեքը (այսուհետև կանվանենք X արժեք) հաշվում է տրված պիկսելի աջ և ձախ կողմերում գտնվող գույների տարբերությունը, երկրորդ արժեքը (այսուհետև կանվանենք Y արժեք)՝ վերևում և ներքևում գտնվող գույների տարբերությունը։ Այդ արժեքները հաշվելու համար, մենք կօգտվենք ստորև ներկայացված երկու` Gx, Gy մատրիցներից (գրականության մեջ այս մատրիցները ընդունված է անվանել կեռնելներ, kernel)։